1.895 €
Στην τιμή δε συμπεριλαμβάνονται μεταφορικά και έξοδα πινακίδας
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | Τετράχρονος |
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ | 1 /2 |
ΨΥΞΗ | Αερόψυκτο |
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ | EFI |
ΚΙΒΩΤΙΟ | 4 Ταχύτητες |
ΕΚΚΙΝΗΣΗ | Μίζα-Μανιβέλα |
ΙΣΧΥΣ | 8.5 PS/8000 rpm |
ΡΟΠΗ | 8.3 Nm/5500rpm |
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ | 1,4 l/100km (WMTC3) |
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ | 3,5 L |
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ | Δίσκος 240mm |
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ | Δίσκος 190mm + CBS |
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. | 2.50-17 |
ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. | 2.75-17 |
ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ) | 101kg |
Ανανεωμένος Σχεδιασμός – Μοντέρνα Εμφάνιση
Η επανασχεδιασμένη μάσκα και ποδιά του Sprinter, του χαρίζουν μια ιδιαίτερα σύγχρονη εμφάνιση και μια ξεχωριστή ταυτότητα. Τα φλας είναι πλέον ενσωματωμένα στο πάνω μέρος της ποδιάς και ο προβολέας απέκτησε νέο μοντέρνο σχήμα.
Κομψή και Αεροδυναμική Ουρά
Τις σπορ γραμμές του συνόλου ακολουθεί και ο σχεδιασμός της ουράς, με το πίσω φωτιστικό σώμα να ενσωματώνει τις καμπύλες και την αεροδυναμική φιλοσοφία του Sprinter. Διακριτικά και κομψά είναι και τα νέα φλας εκατέρωθεν της βάσης της πινακίδας.
Διαχρονικός Σχεδιασμός Οργάνων
Τα όργανα διατηρούν το διαχρονικό και λειτουργικό σχήμα, με τις αναλογικές ενδείξεις και τις ενδεικτικές λυχνίες να προσφέρουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στον αναβάτη.
Ρυθμιζόμενα Αμορτισέρ – Πίσω Δισκόφρενο
Τα δύο αμορτισέρ πίσω ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση των ελατηρίων, ενώ ο δίσκος των 190mm συνεργάζεται με δαγκάνα ενός εμβόλου και σύστημα συνδυασμένης πέδησης (CBS) για μεγαλύτερη ασφάλεια κατά το φρενάρισμα.
Σπορ Συμπεριφορά – Ασφάλεια στην Οδήγηση
Το μπροστινό σύστημα του Sprinter αποτελείται από ένα τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 26mm που δίνει διαδρομή τροχού 85 χιλιοστών, ενώ το εμπρόσθιο φρένο έχει αναλάβει ένας “κυματιστός” δίσκος 240mm με δαγκάνα δύο εμβόλων.
Άνεση και Εργονομία
Η ενιαία σέλα του Sprinter, πέρα από τη ξεχωριστή εμφάνιση, διαθέτει και ιδιαίτερα μελετημένη εργονομία, με μεγάλους χώρους και σωστή κλίση, τόσο για τον αναβάτη όσο και για το συνεπιβάτη. Διαθέτει επίσης και helmet holder για να κλειδώνετε το κράνος σας με ασφάλεια.
Χρήσιμη σημείωση: Κάθε όχημα θα πρέπει να χρησιμοποιείται με τις σχάρες και τις χειρολαβές οι οποίες έχουν συναρμολογηθεί από το εργοστάσιο και η χρήση τους τυγχάνει εγκρίσεων τύπου.
Η χρησιμοποίηση aftermarket σχαρών τροποποιούν τον σχεδιασμό του οχήματος.
Τα οχήματα μπορεί να διαφοροποιηθούν από τον κατασκευαστή χωρίς ειδοποίηση. Οι φωτογραφίες που εμφανίζονται στο site μπορεί να διαφέρουν σε λεπτομέρειες. Παρακαλούμε ενημερωθείτε από το δίκτυο συνεργατών της ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε. για τις τελευταίες εξελίξεις στα τεχνικά χαρακτηριστικά και τις προδιαγραφές των οχημάτων.
* Προϋπόθεση η κατοχή διπλώματος αυτοκινήτου. Δείτε αναλυτικότερα τις προϋποθέσεις για οδήγηση με δίπλωμα αυτοκινήτου: https://www.gorgolis.gr/isodynamia-diplomaton-proypotheseis