ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | Τετράχρονος |
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ | 1 – DOHC / 4 |
ΨΥΞΗ | Υγρόψυκτο |
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ | EFI BOSCH |
ΚΙΒΩΤΙΟ | 6 Ταχύτητες |
ΙΣΧΥΣ | 35,4ps /9500rpm |
ΡΟΠΗ | 30Nm /7500rpm |
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ | 3.9 l/100km (WMTC3) |
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ | 15.5 L |
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ | Δίσκος 300mm με διπίστονη δαγκάνα + ABS |
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ | Δίσκος 230mm + ABS |
ABS | 2κάναλο BOSCH |
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. | 110/70-17 |
ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. | 160/60-17 |
ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ) | 175 kg |
310R1
Η naked μοτοσυκλέτα που η σχεδίασή της έρχεται από το μέλλον!
Προηγμένο Keyless σύστημα
Με προηγμένη τεχνολογία κρυπτογράφησης, το επαγωγικό κλειδί είναι εξαιρετικό.
Μικρό σε μέγεθος τοποθετείται ακόμη και σε λουράκι ενός smart watch
(όπως το Mi Smart Band 3 ή άλλα ίδιου μεγέθους).
Αναγνωρίζει το ειδικό κλειδί όταν βρεθεί σε απόσταση 1,5 μέτρου.
Διαθέτει ενσωματωμένο σένσορα, που λειτουργεί ακόμα κι αν η στάθμη μπαταρίας είναι χαμηλή.
Έγχρωμη TFT Οθόνη
Διαθέτει έγχρωμη οθόνη TFT με ρύθμιση επιπέδου φωτεινότητας χειροκίνητα ή αυτόματα, ανάλογα με τις συνθήκες φωτισμού που επικρατούν στο περιβάλλον.
Με τέσσερα εξατομικευμένα θεματικά interfaces για να επιλέξει ο αναβάτης αυτό που του ταιριάζει.
BOSCH EFI
Η μονάδα EFI της BOSCH τελευταίας γενιάς, πέραν του ψεκασμού καυσίμου βελτιστοποιεί τη λειτουργία του βεντιλατέρ ψυγείου, τις λειτουργίες sports & fuel-saving.
Σύστημα ενημέρωσης πίεσης ελαστικών
Υψηλής ακρίβειας Γερμανικό σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών.
Το σύστημα παρακολουθεί την πίεση και τη θερμοκρασία των ελαστικών και ειδοποιεί σε περίπτωση υψηλής ή χαμηλής πίεσης και υψηλής θερμοκρασίας των ελαστικών.
Αν κατά την οδήγηση διαπιστωθεί απότομη και μη φυσιολογική πτώση της πίεσης του ελαστικού, αναβοσβήνει προειδοποίηση στην οθόνη.
Μονόμπρατσο ψαλίδι κράματος αλουμινίου
Λόγω του ειδικού κράματος αλουμινίου επιτυγχάνεται μείωση του βάρους του ψαλιδιού, υψηλότερη στρεπτική ακαμψία και εξαιρετική σταθερότητα.
Η αποσυναρμολόγηση και η συναρμολόγηση του πίσω τροχού επιτυγχάνεται απλά και γρήγορα.
Το μονόμπρατσο ψαλίδι, γίνεται σημείο αναφοράς. Όμορφο και ομοιογενές σχήμα, προσδίδει μία άγρια ομορφιά στη μοτοσυκλέτα.
Έλεγχος Χειριστηρίων
Νέοι, μοντέρνοι, εύχρηστοι διακόπτες, με δείκτη προστασίας IP67 και διακριτικό κρυφό φωτισμό κατά τη διάρκεια της νύχτας.
Ηλεκτρικό άνοιγμα καλύμματος ρεζερβουάρ | Ηλεκτρικό άνοιγμα σέλας | Ηλεκτρικό ξεκλείδωμα τιμονιού
Διπλή Χαρτογράφηση
Με διπλή χαρτογράφηση, ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε δύο λειτουργίες, την “Ε” (eco) για εξοικονόμηση καυσίμου και την “S” για γρήγορη sport λειτουργία. Κατά τη λειτουργία εξοικονόμησης καυσίμου το πρόγραμμα παρεμβαίνει προσωρινά μεταβάλλοντας τη χαρτογράφηση σε sport λειτουργία όταν οι στροφές του κινητήρα ξεπεράσουν τις 7.000 στροφές.
Μεγάλοι Δίσκοι και BOSCH ABS
Το σύστημα πέδησης αποτελείται από ένα δισκόφρενο μπροστά (300 mm) και ένα πίσω (230 mm) με ABS σύστημα 9.1M της BOSCH Γερμανίας.
Προσφέρει αποτελεσματικότερη και άμεση πέδηση.
Διπλή θύρα USB
Διαθέτει, διπλή θύρα ταχείας φόρτισης USB QC3.0, με έξοδο ισχύος 18W σε κάθε θύρα.
Ελαστικά Radial και Τροχοί Αλουμινίου
Οι φαρδιές εντυπωσιακής σχεδίασης ζάντες είναι από ελαφρύ κράμα αλουμινίου για μείωση του βάρους, προσφέροντας παράλληλα υψηλή ανθεκτικότητα.
Μπροστά το ελαστικό είναι 110/70R17 και πίσω 160/60R17.
Το πίσω ελαστικό πλάτους 160mm, είναι τύπου radial, ώστε να μεγιστοποιείται η επιφάνεια επαφής σε μεγάλες κλίσεις.
Μοναδικό κάθισμα χυτής σχεδίασης
Η σέλα χυτής σχεδίασης, δημιουργεί δύο επίπεδα.
Προσφέρει άνεση και υψηλό αισθητικό αποτέλεσμα με το σχήμα της να εναρμονίζεται με τις γραμμές του πίσω τμήματος της μοτοσυκλέτας.
Απέχει 810 χιλιοστά από τη γη, δίνοντας τη δυνατότητα στον αναβάτη να ακουμπά εύκολα τα πόδια του στο έδαφος.
Εξαιρετικής σχεδίασης εξάτμιση
Η εξαιρετικής σχεδίασης εξάτμιση είναι κατασκευασμένη από ανοξείδωτο ατσάλι, ανθεκτικό σε υψηλές και χαμηλές θερμοκρασίες, εξασφαλίζοντας μεγάλη διάρκεια ζωής.
Ο συνεπιβάτης θα αισθανθεί άνετα από την τοποθέτηση των ποδιών του κοντά στο διάφραγμα της εξάτμισης.
LED πίσω φώτα
Εξαιρετικής απόδοσης τα LED πίσω φώτα τονίζουν την χαρακτηριστική εμφάνιση της μοτοσυκλέτας.
Κινητήρας με υψηλή σχέση συμπίεσης
Η 310R1 είναι εξοπλισμένη με τον τετραβάλβιδο, υγρόψυκτο κινητήρα της σειράς των 312κ.εκ με ισχύ 35,4 ίππους στις 9.500 σ.α.λ.
Με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και λίπανση ξηρού κάρτερ, προσφέρει μέγιστη ροπή 30Nm στις 7.500 σ.α.λ.
Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι έξι σχέσεων και η τροφοδοσία γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό.
Η με υψηλή σχέση συμπίεσης 12.5:1 λειτουργία του κινητήρα, προσφέρει υψηλές επιδόσεις με χαμηλότερη κατανάλωση.
Συμπλέκτης Ολίσθησης
Η 310R1 φέρει συμπλέκτη ολίσθησης. Πρακτικά, κάνει το φρενάρισμα ήπιο και τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας πιο σταθερή και προβλέψιμη σε απότομο κατέβασμα ταχυτήτων ή κλείσιμο του γκαζιού, μειώνοντας το φρένο κινητήρα, ενώ δίνει πιο ελαφριά αίσθηση στη μανέτα του συμπλέκτη.
Χρήσιμη σημείωση: Κάθε όχημα θα πρέπει να χρησιμοποιείται με τις σχάρες και τις χειρολαβές οι οποίες έχουν συναρμολογηθεί από το εργοστάσιο και η χρήση τους τυγχάνει εγκρίσεων τύπου.
Η χρησιμοποίηση aftermarket σχαρών τροποποιούν τον σχεδιασμό του οχήματος.
Τα οχήματα μπορεί να διαφοροποιηθούν από τον κατασκευαστή χωρίς ειδοποίηση. Οι φωτογραφίες που εμφανίζονται στο site μπορεί να διαφέρουν σε λεπτομέρειες. Παρακαλούμε ενημερωθείτε από το δίκτυο συνεργατών της ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε. για τις τελευταίες εξελίξεις στα τεχνικά χαρακτηριστικά και τις προδιαγραφές των οχημάτων.