ΤΟ ΔΙΑΜΑΝΤΙ

Ένα πραγματικό διαμάντι κυκλοφορεί μέσα από το δίκτυο της DAYTONA και είναι το R-250

Οι τεχνικές προδιαγραφές και ο εξοπλισμός του R-250 δύσκολα συναντώνται ακόμη και στη μεγαλύτερη κατηγορία των naked μοτοσικλετών.

Με εξαιρετική σχεδίαση και έντονες δυναμικές γραμμές, το R-250 απευθύνεται σε κοινό που έχει αλλά και αναζητά ολοκληρωμένη εμπειρία οδήγησης μοτοσικλέτας.

Ο ΤΥΠΟΣ ΕΓΡΑΨΕ

Η έκπληξη

Το Daytona R250 αποτελεί μια διαρκή έκπληξη,

τόσο γι’ αυτά που ανακαλύπτεις πάνω του, αλλά

περισσότερο, γι’ αυτά που ανακαλύπτεις οδηγώντας το…

κερδίζει τις εντυπώσεις από το ρελαντί

Εξαιρετικό στη λειτουργία του εξατάχυτο σασμάν, που κάνει τους γιαπωνέζους να κοκκινίζουν!

δεν μοιάζει με καμιά άλλη.

R 250

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣΤετράχρονος
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ1 / 4
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑEFI
ΙΣΧΥΣ25 PS/8000 rpm
ΡΟΠΗ23 Nm/6500 rpm
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣΔίσκος 260mm + ABS
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩΔίσκος 200mm + ABS
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. 110/70-17
ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. 150/55-17
ΨΥΞΗAερο-ελαιόψυκτο
ΜΕΤΑΔΟΣΗ6 Ταχύτητες
ΕΚΚΙΝΗΣΗ Μίζα
ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ)159 kg
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ13.5 lt
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ3.17 l/100km (Euro4)

Ο Β.Αντζουλάτος δοκιμάζει το R250i…

“όταν την πρωτοπήραμε στα χέρια μας σπαταλήσαμε αρκετή ώρα χαζεύοντάς την”
“δεν μοιάζει με καμιά άλλη.”
“Αθόρυβος κινητήρας”
“έναν κινητήρα που κερδίζει τις εντυπώσεις από το ρελαντί”

“εξαιρετικό στη λειτουργία του εξατάχυτο σασμάν, που κάνει τους γιαπωνέζους να κοκκινίζουν!”
“Το Daytona R-250 εμφανίζει “δύο αποδόσεις”, σχεδόν σαν δυο modes:
… γραμμικά, στις χαμηλές στροφές μέσα στην πόλη, κι η άλλη στις υψηλές στροφές να πηγαίνει σβέλτα και αρκετά διασκεδαστικά.”

“Ενδιαφέρουσα είναι η σταθερότητα που εμφανίζει παντού το 250, παρά το μικρό του μεταξόνιο στα 1.384 mm.
Το χαμηλό βάρος των 144 κιλών γεμάτο, το κάνει εύκολο στους χειρισμούς.”
“Το πλαίσιο κάνει πολύ καλή δουλειά και το κράτημα σε καλή άσφαλτο είναι απόλυτα προβλέψιμο”
“το πίσω φρένο ήταν άριστο, με πολύ καλή αίσθηση και δύναμη, που σπάνια συναντούμε πλέον”

1
2
3
4
5
6
7
1

Πρακτική οθόνη με πολλαπλές & σαφείς ενδείξεις με απαλό φωτισμό

2

Υψηλή απόδοση ψύξης χάρη στο μεγάλης επιφάνειας ψυγείο ελαίου

3

Άνετο κάθισμα με πλούσιο και μαλακό αφρώδες υλικό υψηλής αντοχής

4

Φωτιζόμενοι διακόπτες νυκτός

Ρυθμιζόμενες και αναδιπλούμενες μανέτες

5

Upside-down πιρούνι

6

LED Φώτα θέσης

7

LED οπίσθια φώτα

  • Πίσω – εμπρός δισκόφρενα μαργαρίτα εφοδιασμένα με ABS σύστημα 9.1M της BOSCH Γερμανίας
  • Αθόρυβος σύγχρονος κινητήρας χαμηλών τριβών προσφέρει καλύτερες επιταχύνσεις στη μοτοσικλέτα
  • Ενισχυμένο ψαλίδι από χυτό αλουμίνιο προσδίδει καλύτερο έλεγχο και χειρισμό
  • Monoshock πίσω ανάρτηση πολλαπλών ρυθμίσεων επιτυγχάνει μεγαλύτερη σταθερότητα στην οδήγηση σε υψηλές ταχύτητες και άνεση στις χαμηλότερες
  • Σέλα εργονομικής σχεδίασης από υλικό υψηλής αντοχής
  • Χειριστήρια με μεγάλους διακόπτες και κρυφό φωτισμό!
  • Αναδιπλούμενες και ρυθμιζόμενες μανέτες
  • Αντίβαρα τιμονιού
  • Πρακτική ψηφιακή οθόνη με πολλαπλές & σαφείς ενδείξεις με απαλό φωτισμό
  • Αναδιπλούμενοι καθρέφτες
  • LED πίσω φωτιστικά, θέσης και φλας

 

Χρήσιμη σημείωση: Κάθε όχημα θα πρέπει να χρησιμοποιείται με τις σχάρες και τις χειρολαβές οι οποίες έχουν συναρμολογηθεί από το εργοστάσιο και η χρήση τους τυγχάνει εγκρίσεων τύπου.
Η χρησιμοποίηση aftermarket σχαρών τροποποιούν τον σχεδιασμό του οχήματος.

Τα οχήματα μπορεί να διαφοροποιηθούν από τον κατασκευαστή χωρίς ειδοποίηση. Οι φωτογραφίες που εμφανίζονται στο site μπορεί να διαφέρουν σε λεπτομέρειες. Παρακαλούμε ενημερωθείτε από το δίκτυο συνεργατών της ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε. για τις τελευταίες εξελίξεις στα τεχνικά χαρακτηριστικά και τις προδιαγραφές των οχημάτων.